אלונה בר און גלובס / Torussia: תמונות בוקר טוב יום חמישי - רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום:

אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. מול גלובס נגד עיתונאי הארץ. אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. הבוקר (שלישי) הודיעו בגלובס על פרישה ממועצת העיתונות.

יינשא בסוף השבוע הקרוב לזוגתו מולית גלובס אלונה בראון. Torussia: טרוי×
Torussia: טרוי×" אולם מפ×" from lh6.googleusercontent.com
הפרשן הפוליטי של ערוץ 20 ומולית העיתון גלובס, שהתחילו לצאת לפני קצת יותר משנה,. הבוקר (שלישי) הודיעו בגלובס על פרישה ממועצת העיתונות. שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, . יינשא בסוף השבוע הקרוב לזוגתו מולית גלובס אלונה בראון. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. כעת המולית אלונה בר און (42), . מול גלובס נגד עיתונאי הארץ. היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון.

הפרשן הפוליטי של ערוץ 20 ומולית העיתון גלובס, שהתחילו לצאת לפני קצת יותר משנה,.

אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. יינשא בסוף השבוע הקרוב לזוגתו מולית גלובס אלונה בראון. את ההחלטה הסבירה אלונה בר און, המכהנת כיור דירקטוריון ושותפה לשליטה בחברת גלובס . כעת המולית אלונה בר און (42), . רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. הפרשן הפוליטי של ערוץ 20 ומולית העיתון גלובס, שהתחילו לצאת לפני קצת יותר משנה,. שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, . אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ.

כעת המולית אלונה בר און (42), . אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון.

אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. Torussia: תמונות ×'וקר טו×' יום חמישי
Torussia: תמונות ×'וקר טו×' יום חמישי from lh3.googleusercontent.com
אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, . הבוקר (שלישי) הודיעו בגלובס על פרישה ממועצת העיתונות. הפרשן הפוליטי של ערוץ 20 ומולית העיתון גלובס, שהתחילו לצאת לפני קצת יותר משנה,. היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: את ההחלטה הסבירה אלונה בר און, המכהנת כיור דירקטוריון ושותפה לשליטה בחברת גלובס .

היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון.

יינשא בסוף השבוע הקרוב לזוגתו מולית גלובס אלונה בראון. היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. את ההחלטה הסבירה אלונה בר און, המכהנת כיור דירקטוריון ושותפה לשליטה בחברת גלובס . רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ. הבוקר (שלישי) הודיעו בגלובס על פרישה ממועצת העיתונות. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. מול גלובס נגד עיתונאי הארץ. שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, . לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. כעת המולית אלונה בר און (42), . אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים.

אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. את ההחלטה הסבירה אלונה בר און, המכהנת כיור דירקטוריון ושותפה לשליטה בחברת גלובס . הבוקר (שלישי) הודיעו בגלובס על פרישה ממועצת העיתונות. הפרשן הפוליטי של ערוץ 20 ומולית העיתון גלובס, שהתחילו לצאת לפני קצת יותר משנה,. אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף.

שאלה אחת, לא כל כך תמימה, על מיהו עיתונאי ומיהו שופר, . מכיוון ש×
מכיוון ש×"רשימ×" ארוכ×" נעל×" אות×" ×'מספר סטטוסים נפר×"ים. ×›×"×™ from lookaside.fbsbx.com
אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. הפרשן הפוליטי של ערוץ 20 ומולית העיתון גלובס, שהתחילו לצאת לפני קצת יותר משנה,. אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . מול גלובס נגד עיתונאי הארץ. רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף.

אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף.

אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ. מול גלובס נגד עיתונאי הארץ. הבוקר (שלישי) הודיעו בגלובס על פרישה ממועצת העיתונות. רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום: כעת המולית אלונה בר און (42), . היא הכינה חזון מפורט והחליטה לרכוש את העיתון יחד עם ענת אגמון. אלונה בר און, תעשי עיתונות במקום לעוף על עצמך. הפרשן הפוליטי של ערוץ 20 ומולית העיתון גלובס, שהתחילו לצאת לפני קצת יותר משנה,. מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . את ההחלטה הסבירה אלונה בר און, המכהנת כיור דירקטוריון ושותפה לשליטה בחברת גלובס . אלונה בר און, ענת אגמון ונעמה סיקולר הן שלוש הנשים השולטות ומנהלות את העיתון הכלכלי גלובס, בענף שהיה עד להגעתן לפני כשנתיים מועדון סגור המנוהל על ידי גברים . אחרי יותר משלושה עשורים שבמהלכם נשלט גלובס בידי אליעזר פישמן ומשפחת בר און, הועמד העיתון למכירה לפני שלוש שנים. יינשא בסוף השבוע הקרוב לזוגתו מולית גלובס אלונה בראון.

אלונה בר און גלובס / Torussia: תמונות ×'וקר טו×' יום חמישי - רוכשת העיתון גלובס היא אחת מאלה // אבי בניהו // צילום:. אימה, עדנה לבית לייבוביץ, היא נכדתו של התעשיין חיים לייבוביץ. מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא . אלונה בר־און יש מו"לים שגדלו עם ריח עופרת, ולכן בשבילם העיתונות שווה הרבה יותר מכסף. לאלונה בר און היו 48 שעות להחליט האם היא מחזירה את העיתון המשפחתי לשליטתה או מוכרת אותו. כעת המולית אלונה בר און (42), .

מולית גלובס מתקשה לראות את העיתונאים שלה מול עיניה * היא לא חשה את פחדיהם, לא שותפה לחרדותיהם ולא באמת מבינה את הדילמות המניעות אותם * היא גם לא חשה שהיא  אלונה בר און. מול גלובס נגד עיתונאי הארץ.